2011-03-03


Jösses, vad tiden går fort ... Redan mars månad & våren närmar sig med stormsteg :)

Har jobbar idag, med ond rygg, & ben, men det gick över förväntan bra, sålänge jag rörde på mig, så funkade det. Pratade även med min läkare idag, & nästa vecka ska jag lämna prover, sen börjar min utredning. Kanske kan man man få rätsida på alla dessa år med värk .. Hoppas :)

anw, lämnade barnen lagom till frukost imorse på dagis, sen for jag vidare mot jobbet.
Jobbade mina timmar, sen liftade jag med min bror hem & mötte upp Pappan, & vi for tillsammans till dagis föratt hämta barnen. Dom hade haft en fin dag, och vi hade kramkalas i hallen på dagis, älskade ungar :) Kom hem 6 tröck i oss middagen, sen bäddade Pappan & Saga ner sig i soffan, medans jag packade Davids saker, och gick hem till hans farmor med honom & nattade honom där. Han ska sova där inatt & vara med sin farmor under morgondagen, efterssom att Saga ska opereras & behöver bägge sina föräldrar på plats. 

Kl. 7.15 ska vi vara på ackis morgon, då ska Saga vara nyduschad, & fastande. 
Kl 8 är det dax för hennes operation, & sen efter uppvaket, blir vi kvar nån timme, & får efter det åka hem :)
Känner på mig att detta kommer bli så himla bra, tänk er att vara 3 år, & ha nedsatt hörsel pga massvis med öroninflamationer :( Men detta kommer bli strålande bra, jag VET det :) Mammas fina tjej <3


Så nu blir det en dusch för min del, sen hoppas vi isäng, då klockan ringer 5 imorgon.



puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: