Mammas lilla sjukling <3



Hittade Saga sovandes i soffan nyss, medans hennes bror lekt på sitt rum.
Gör ett nattningsförsök med honom oxå nu, så Saga ska få sova bort sin förkylning.
Men känner jag David rätt så blir det mycket spring upp & ner innan han tänker sova :/

OM nu bägge barnen sover en stund, så ska jag röja i tvättstugan.
Gå knappt att komma in där, & det ser ut som skit, nackdelen är att jag inte han nån förvaring knappt :( Så vad jag ska göra av allt överflödigt skit, är ett mysterium. Men röja ska jag, i den mån jag kan.

Pappan blir hemma & vabbar imorgon, då jag jobbar.
Hoppas lillsnuttan kryar på sig snart, är så less på baskilusker !!



nu ska jag gå till david & göra nattningsförsök nr 2, då han är uppe & leker !!



byebye then

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: