småsaker som gör mig glad :)



Kul att några småsaker kan lysa upp vissa dagar, när många andra dagar känns tuffa !!
Idag har barnen lekt relativt fint hela tiden, dom har vart snälla mot mig, och vi har gosat massa.
Jag har hängt upp nya fina lila gardiner i köket, som min snälla svärmor sytt :) Blev så himla fint, vilken skillnad :) Sen kom hon även hit & bjöd på semlor, & busade med kidsen :) & David har åter igen bajsat på pottan :D stoltaste mamman !! Solen skiner & man ser mer & mer av vår saknade grusgång utanför, det gillar vi !! & planer smids förfullt, eventuellt blir det av inom några veckor, i will update you, lovar ;) tssss ...  tänk vad vi har fina människor omkring oss, som hjälper oss, enbart föratt vara snälla, guld värt ♥ !! otroligt fina människor :)

Saga har beställt köttbullar & potatismos till middag :)
lättlagat, smidigt & smakar väl rätt OK, huvudsaken är att huliganerna äter :)
Pappan är hemma om ca en timme, behöver inte börja med maten än på ett tag , haha !!



tänk, om jag skulle få ett jobb, då skulle livet vara komplett :D




tjingeling 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: