tragiska jag ...




Mina uppdateringa suger, i know ;O
Men allvarligt, hur KUL är det för er att bara läsa massa strunt, gnäll & tjat ?
Nej, jussde, kom på att thats what the bloggworld is all about, att skratta åt andras olycka ?!
Ellerhur? För hur kul skulle det vara om jag dag in & dag ut skrev om hur bra allt går, när det faktiskt inte går bra, Om hur mycket pengar jag har, när jag faktiskt inga har, nej, tamigfan, då är det roligare att läsa mitt strunt, visst ? ;)

Seriöst, jag skäms inte över min status, det gör jag inte, för jag har så himla mycket annat runt om mig att vara lycklig för, & som mellan varven får mig glömma allt det dåliga. Så är det faktiskt. Men ibland ser jag mig själv som ganska tragisk, jag är snart 25år, arbetslös & kan knappt få det att gå runt, och att jag ibland med avundsjuka i ögonen, ser vissa föräldrar kunna ge sina barn allt dom behöver, jag vill oxå kunna det ;(

Men annars är allt bra serrni ;)
Jag har jobbat idag, haft en fin fin dag med stollarna på jobbet, jag har fortfarande svårt vissa gånger att läsa av mina arbetskamrater, men en sak är jag säker på : dom alla är fantastiska, på sina sätt :) Synd att jag har så svårt att visa det bara, att ge beröm & en klapp på axeln, måste försöka  "komma in i gänget" , istället föratt gå i min egna bubbla, ge inge vidare bra intryck :/  hur gör man ? föratt komma in i gänget ? det mina fina läsare, kan ni få hjälpa mig med, tipsa mig, & puscha mig :) för jag vill inte klassas som den SuraGrinigaNedstämdaSanna :/

Barnens fina farmor hämtade dom på dagis idag :)
& när jag kom föratt hämta dom där fick vi middag hela familjen : fläskfilé, kroketter & sås, gottigottgott ;D Efter middagen gick vi hem, & mös, en lite stund innan det var dax att natta dom små liven, som somnade ovaggade bägge två. Mina älskade huliganer :)

Vad jag vet nu så blir det inge jobb imorgon, men det kan ändras snabbt ;)
om inte, så ska jag & barnen få besök imorgon, efter en lång tids uppehåll.
vissa är värda att vänta på, vissa är värda att kämpa för, missförstånd & folk som snackar skit, kan verkligen förstöra en hel del, men nu ska att redas ut, & jag tror minsann att det kan bli bra, riktigt bra :)

Avbokade min tandläkartid igår btw, som jag hade idag, föratt hinna ta prover på vc imorse istället innan jobbet. Så nu är bollen i gungning, & vi hoppas på strålande resultat & en ljus framtid, visst??!! :))

OCH JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN ÄLSKADE VÄN, som idag fick upprättelse för sin lillebror på ABC-nyheterna kl . 19.15 (checka på webben) GO GO GO, kärlek till er <3


och nu har jag lovat Pappan soffmys, världens bästa Daniel <3
Fytusan, vad jag älskar denna karl, han ger mig hopp, peppning & stöd i allt.
att han orkar med mig, det är ett mysterium ...



ojj, vilket konstigt inlägg, handlar om allt & lite till :/
Hoppsansa, så kan det gå :D


tjiiiingeliiing
Angelica

Men du är en tokfia!!!

Jag kan inte tro att du INTE skulle vara "en i gänget" på jobbet!!! Kramar fina du!!! :D

PUBLICERAT DEN 2011-03-11 KLOCKAN 10:05:58
BLOGG: http://daysofangie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: