- Jag älskar Livet <3


Jösses, vilken fantastisk helg vi har haft :)
I fredags efter jobbet kom Bästa Maria & Anders hit, vi körde drink & skratt-kväll ;)
Hur kul som helst, tror dom for hem strax efter kl 00, sen gick vi & la oss !!

I lördags begav vi oss ut & lekte tidigt, solen gassade på & värmde som attans.
Vid lunch kom ett KomPåKaffe-sms från Finaste Madde , Jimmy & Riwer, så vi begav oss direkt dit & mös i solen några timmar, snackade skit, lekte med barnen, tittade på deras hästar, kossor & kalvar, uuur mysigt verkligen. Sen for vi hem & grillade, & lämnade David his farmor, & tog med oss Saga till Tierp, på en roadtrip ;) Kom hem sent, kollade på tv en snabbis & sen däckade vi.

I söndags blev det lite shopping , vi grannbrudar begav oss till Uppsala, & lämnade alla grabbar hemma.
Kom hem, solade, fikade, grillade & hade det heeelt perfekt.


Idag var det tillbax till vardagen, för er som inte vet så jobbar jag heltid nu, uppdelat på bägge jobben, Jag lämnade barnen på dagis & for iväg till "nya jobbet", slet som djur & vid 4 hämtade jag barnen igen. Pappan har vart hemma från jobbet idag, då han är halvblind, ett att ha svetsat hela helgen till & från, svetsloppor delur in the eyes, blev vårdcentralen & salva utskrivet, han har sovit mestadels av dagen, så han ikke fick någe somn inatt. Lagade middag, kyckling, ris & jordnötssås. Sen fikade vi med barnen ute på altan i solen, börjar få mig en trevlig bränna nu ;) lekte, nattade barnen, & har sen dess vart ute & pysslat, vattnat blommor & dödat myror.

Imorgon ska det jobbas igen, lämnar barnen, åker in till Uppsala & jobbar mina timmar, sen möter jag upp Svägerskan halv 5 då vi har klipptid då, ÄNTLIGEN, säger jag bara, looks like shiiit !!



& btw så fick jag ÄNNU en förtidig födelsedagspresent idag : EN KÖKSMASKIN, nu kan jag baka, riva & allt möjligt, jag ÄLSKAR den, ska nog invigas imorrn ;)



nu ska jag ut & ta en rök med finaste maken, innan vi ska nattas oss.



puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: