- Skumt med en lediga dag :/



Tusan vad skumt det känns att vara ledig en fredag :/
Lite hastigt & lustigt så avbokade min brukare denna dag, så jag tog ledigt åt barnen, & vi har haft en riktig kanondag hittills. Ännu mer skumt känns det att bägge barnen SOVER sen en timme tillbax !! Dom blev uttmattade av att leka kurragömma & springa runt i alla affärer tidigare, när vi åkte in till OneBajjing för lite shopping. Men satan i gatan vad dom skötte sig bra när vi knatade runt, höll sig vid mig, bråkade inget & var så himla duktiga, mammas änglar <3

Pappan ringde nyss, & han är påväg hem från jobbet :)
Min älskade, underbara make, alla borde ha en sån som honom.


Ikväll ska vi äta middag hos barnens farföräldrar.
Skönt att slippa laga mat känner jag, & skönt att få lite miljöombyte.
Under denna timme som barnen har sovit så har jag städat i massor, så det är massa fint hemma. Ska baka & skura golven ikväll, tvätta lite oxå, sen är det tipptopp hemma, kan det bli bättre ?

Supergrått ute, sitter här vid köksbordet & kikar ut, med en kopp kaffe bredvid mig ..
skulle sitta fint med spöregn en dag eller två, för alla stackars pollenallergikers skull, & för vår stackars gräsmattas skull.


Imorgon är det dop för min älskade brorsson :)
Barnens kläder är kirrade, Pappans likaså, själv trär jag nog på mig en sopsäck, doppar håret i toalettstolen & rakar av mig ögonbrynen känns det som... eller ? Jag har verkligen inget fint i klädväg som passar på ett DOP, jag har lite partykläder, vardagskläder & arbetskläder.. SUCK !! men men.. löser sig nog !!

ska ut på altan & ta mig en rök nu & be om en skvätt regn ;)





hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: