- Städmani & övertrött = ingen bra kombo !!



Trött AB, men trots detta så tog jag mig igenom mitt 8.00-16.30-pass på jobbet. åkte & hämtade barnen, var hemma vid 17.30, kramades, kollade på Pippi, nattade barnen, sanerade badrummet, putsade spegeln, & hela badrumsskåpet, damsög & skurade alla golv, tvättar förfullt & ska snart stryka mina nytvättade arbetskläder. Jag är nöööjd :) Det är så rent & fint hemma, duktiga jag :)

i skrivande stund unnar jag mig lite glass till middag, med choklad&nougatsås ;)
Väntar som sagt på att torktumlaren ska bli klar (ca 3 min kvar) & ska efter strykningen gå & lägga mig.

man blir trött av att jobba massor, men jag kunde inte gilla det mer ;)
känslan av att kliva upp på morgonen, åka & jobba, göra nytta & tjäna pengar, det är ju så det ska va, har ju kallköket i Parken hela veckan, helt lovely !!

Nästa vecka blir det 4 dagars jobb (vad jag vet nu) klirrklirr ;P


så, hejdå !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: