- Taaadaaaaa ;)


Men tjenare lixom ;)
kass på att uppdatera, jag veet, men har så fullt upp att jag lätt glömmer er, mina trogna fina läsare :)

I lördags strosade hela familjen runt på MaskinExpo i flera timmar, urmysigt, & alla var på toppenhumör :) på kvällen sen åkte jag & jobbade, vi hade en tillställning på Rullan, 200 gäster, & fullt ös vill jag lova. Inte en lugn stund & jag trodde gång på gång att jag skulle kollapsa ;) haha, kanske inte riktigt så, men det var riktigt intensivt, DJ, coverband & fullrulle.. var hemma vid ett-två nån gång, hade noll koll på klockan faktiskt :/ men det var kul & lärorikt.

På söndagen sov jag till kl 11, sen när jag hade vaknat till liv så for vi på kalas hos finaste Thea . stora tjejen är nu 4 år :) Där bjöds det på fika & trevligt sällskap. Barnen lekte & föräldrarna hinkade kaffe ;) sen for vi hem & hade en lugn hemmadag.

måndag : jobbade på parken. kom hem, åt, mös, städade osv...

Idag är det tisdag, & jag har jobbat på Parken, 8-16.30. En mkt fin arbetsdag har det varit, dock fick vi tråkiga besked igår :( astråkigt för oss, men jag håller tummarna SJUKT hårt, föratt du ska hitta det du söker, & att allt går din väg, för det är du värd !!

Jaa, tisdag var det ja :)
Pappan lämnade barnen imorse, som alltid när jag jobbar på Parken så lämnar & hämtar han, då jag inte hinner. Hur smidigt som helst. För oss bägge faktiskt :) Jobbade, tiden gick fort, & vi hade en hel del gäster. Slutade halv 5, åkte hem & gjorde varma mackor till middag, satt fiiiint. Sen blev det soffmys med barnen, HelloKitty 3, & kramkalas. Nu sover mina älskade bebisar, & Pappan står i duschen, ska in efter honom, sen blir det nog till att natta, OM jag inte mot all förmodan lyckas hålla mig vaken till desperata hemmafruar såklart ;)

& i söndags fick jag finfina besked, besked som gör mig så otroligt lycklig, förväntansfull & sprallig. Ord kan inte förklara hur glad jag är :) Men ni får hålla er ett tag innan jag avslöjar  vad det är ;) Kan inte bli bättre, om jag säger så, the tajming is right !! JIPPI !!

Imorgon & resten av veckan är det "nya jobbet" som gäller :)
Så jag har dagis-lämning & hämtning :D Så himla skönt att vi hjälps åt med barnen, hemmet & allt omkring, Daniel är verkligen min högra hand, min klippa, mitt allt <3

men trots att allt verkligen går KANONBRA i mitt liv nu, så finns det vissa personer jag saknar...

vilken jäkla blåsväder vi har & ska ha resten av veckan då :/ hur tråkigt som helst..
Vill ha vindstilla, 20-25 plus, strålande solsken.. osv !! mer min stil ;) haha !!

jaha, nu är duschen ledig, så jag tackar för mig.
 
pussheeej




och Lina : nu vet du ;) Håll dig uppdaterad vettja, läsläsläs :D
Linnéa

Great darling! Härligt att du är på strålande humör!:D Vet att du är mer än väl medveten om vem som håller alla tummar och tår för det du fick veta i söndags..:) Du ska se att det löser sig med de personer du saknar, det löser sig snart (om jag tolkar det du skriver rätt dvs...;)) Haha det blir nog bra i vilket fall.

All kärlek till dig min sköna <3

PUBLICERAT DEN 2011-05-24 KLOCKAN 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: