- Tillåt mig att skratta ..

HAHA HAHA !!

Har verkligen haft en strålande dag. trots att det har vart mycket så bara flyger dagarna förbi. Började morgonen med att kliva upp med tuppen, fixa mig & barnen, pussa Maken & barnen hejdå, då dom for till dagis & jobb. Sen knatade jag till bussen, i solsken, mysigt värre. Älskar den uppiggande promenaden jag får varje dag från bussen, till jobbet, man piggnar till & humöret är på topp !! Kom till jobbet, bytte om, & satte igång med alla smörgåsar. Vid lunch hoppade självklar ruschen igång, & tiden gick sjukt fort, halv 5 var vi klara & stängde igen för dagen. Fick skjuts hem av en arbetskamrat & hennes gubbe, det tackar jag för :) Mötte Pappan på gården & hoppade in i bilen & vi hämtade barnen tillsammans på dagis. Kom hem, Pappan lagade middag, medans jag & barnen halvsov i soffan, åt, kramades, & nattade.

Nu sitter jag här, Pappan är & köper cigg, regnet öser ner, massa mysigt ju :)
Imorgon jobbar jag på "nya jobbet", på torsdag på "Parken", fredag på "Nya jobbet"... & på lördagen (efter att vi har vart på MaskinExpo), så ska jag jobba på Restaurangen, kl 19-03, fin fina pengar & en chans att få visa framfötterna. Vi har catering på en tillställning, ska bli kul som fan :) Ett tips : ska ni ha fest ? orkar inte laga mat & servera ? hör av er till oss på : http://matikum.se/

nej, nu ska jag vara så tråkig att jag ska gå & lägga mig, mobilen är på ljudlöst, & ögonlocken är tuuunga...





tack & godnatt !!

lina

jag vet en blogg jag kommer att följa nu :D varför har du inte sagt att du bloggar ? den är ju jätte fin :D



PUBLICERAT DEN 2011-05-24 KLOCKAN 14:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: