tröttare än tröttast..

god afton mina vänner. Är verkligen helt slut, kom precis hem efter en roadtrip med min älskade make. Började jobba kl 8 imorse, allt har rullat på jättefint på jobbet och dagen har därmed vart lyckad. Känns att man har kommit in mer i det hela, behöver inte fråga mig fram hela tiden, utan står i kallköket, fixar allt till salladsbuffén och sen kör helt enkelt. Veckan på Parken har vart över förväntan bra :) slutade halv 5, blev upphämtad av maken i en biltransport han lånat från jobbet, och för vidare föratt hämta min bror och sen vidare till Gränby föratt lasta på hans bil och sen puttrade vi hem till barnen farföräldrar föratt krama på barnen, sen nattade vi dom där , då farmor är ledig imorgon och ansåg att barnen behöver en ledig dag dom med (dom har ju gått öppning till stängning ett bra tag på dagis nu, och så kommer det fortsätta fram till sommaren ) när dom hade somnat sött så packade jag och maken in oss i transporten igen och styrde mot upplands väsby, föratt hämta svärfars mindre pigga kangoo :) vi åt sen middag på Sibylla och sen åkte vi hem igen :) nu ligger jag nerbäddad i sängen, medans maken lastar av bilen. Saknar barnen som attans och längtar tills imorgon eftermiddag då jag får kramas med mina älsklingar igen. Just nu får makens kramar duga ;) haha. Dax att sova, klockan ringer kl 5 imorgon, måste hinna duscha och torka håret oxå, innan jag springer till bussen. Och en sak till : JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR DIN SKULL MITT HJÄRTA. Jag älskar och stöttar dig genom allt <3 puss och godnatt
Sofie

Det va faktiskt min bil ni hämtade... Hans bil satt jag å körde ;)

PUBLICERAT DEN 2011-05-05 KLOCKAN 22:46:16
BLOGG: http://sofffiz.blogspot.com
Maria

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig <3

PUBLICERAT DEN 2011-05-05 KLOCKAN 23:17:01
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: