Dubbelmoral !!

Varje dag säger jag till barnen att stå på sig , att tro på sig själva & sina drömmar , med ett bra självförtroende kommer man långt , och kan uppnå i princip vad man vill , ingenting är omöjligt , mina barn ska aldrig tillåtas att inte tro på sig själva , med min & pappans hjälp kommer dom besegra höga berg & djupa dalar :) men sen slog det mig , varför peppar jag inte mig själv på detta sätt ? Jag vill oxå uppnå vissa mål , jag vill oxå lyckas , vilket skitsnack !! Jag har inte en gnutta självförtroende längre , ger allt jag äger och har föratt lyckas med barnen & ge dom den perfekta uppväxten !! Vilket jag vet att jag kommer lyckas bra med , men vad är jag för förebild för mina barn , om jag inte själv besegrar berg & dalar ? Vet hut !! Skärpning Fru Plahn , skandal förfan !! Jag är så sjukt rädd föratt misslyckas , göra fel & sabba , jag tycker att jag har stora krav på mig , men det allra största sätter jag på mig själv :/ och jag börjar misstänka att jag är något konflikträdd , kan dock säga ifrån & står vid mina åsikter , men är väldigt noga med att inte göra mig osams med någon i onödan .. Hmm !! Vad vill jag ha ut med detta inlägg egentligen ? Det vet jag knappt själv :/ jaja , igår kom det till min vetskap att min make (åter igen) är bäst <3 så himla fint gjort , världens bästa make , och han är min :) vad mer kan man begära ?! Nu ska denna virrtanten sova , har redan sovit på soffan ca 1 timme , men är nu förflyttad till sängen , maken ligger bredvid , han har sovit till & från sen kl 19 , migränen som spökar igen , stackare :( barnen somnade ovaggade vid sju , mina älskade , fina , underbara grisar <3 GODNATT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: