För det är FREDAGSMYS :)

Äntligen fredag & helg :) avslutade arbetsdagen med personalmöte , sen blev jag hämtad av fina familjen , gulligt värre :) hem & trycka i oss lite mat & sen gick vi över till svärföräldrarna & drog en fika , sen hem & natta barn !! Pappan for till Ica föratt införskaffa lite fredagsmys till filmen , vi ska bädda ner oss i soffan & glo på Bröderna Karlsson , heter den så ? Hoppas den är bra hursomhelst ;) imorgon ska vi åka & handla lite , & jag bör ta mig ett städryck inför morgondagens ljusparty som jag ska ha :) jahapp , har inte så mkt mer att skriva faktiskt , Allt rullar på , jag är virrigare & mer glömsk än någonsin , men vad tusan , sån är jag ;) hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: