Har tagit HELG :)

Jomenvisst , imorgon har vi stängt på jobbet , så idag tog vi helg :) jag & Saga ska åka in till Uppsala på fm & shoppa lite , medans David ska få umgås med sin farmor !! Saga ska på födelsedagskalas för en dagiskompis på söndag & ska få köpa en fin present helt själv , betala får dock jag göra , men så är det ju ;) ska kolla om jag hittar något i byxväg till mig själv , och barnen behöver vinterhandskar osv .. Har även lovat Saga hamburgare , & det ska hon få <3 annars rullar allt på fint , jobbar & sliter , dagarna går jättefort & veckorna bara springer iväg !! Snart är det jul lixom ... Ikväll när barnen hade somnat bakade jag en ToscaKaka som jag & pappan smaskade lite på med kaffe framför Tvn !! Katterna är som galna här hemma , klättrar i gardinerna , välter blomkrukor & röjer galet mkt ;) nu vill maken ha lite uppmärksamhet & det är han ju värd <3 pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: