Ingen vanlig måndag !!

Jo , efterssom att denna måndag inte riktigt blev som jag hade tänkt , så skippar jag helt att gnälla om den !! Har ju morgondagen oxå , sen är allt förhoppningsvis som vanligt igen ... Men GÅRDAGEN däremot , vilken fantastisk dag , nöjda barn , lek & bus !! Första advent började med 10 plusgrader & spöregn , och slutade med 0 gradigt & SNÖ !! Stod i samma veva & klädde julgranen , och adventsfikade med svägerskan & hennes familj , när det slog till :) slutade med lite snöbollskrig , i love it !! Och något jag älskar ännu mer var barnens min imorse när dom först fick se granen, & sen snön som låg kvar , Saga började nästa gråta av lycka , som hon har längtat & frågat varje dag i över en månad om vart snön är & när den kommer <3 som jag mös , ute på altan imorse kl 06.10 , med barnen som lekte i snön innan det var dags att styra mot dagis & jobb !! Och nu på kvällen har pappan satt upp all utebelysning , så nu ser vårt hus ut som ett pepparkakshus igen ;) haha haha !! Puss & Godnatt !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: