Man börjar ju fundera ..

Man börjar ju fundera över varför jag ens har en blogg , jag är kass på att uppdatera .. Men jag lever ;) idag har jag jobbat som vanligt , haft två kanon dagar på rad , sånt gillar vi massor !! Fick skjuts hem av min arbetskamrat , sen for jag & pappan direkt till dagis när han kom hem , hämtade våra vackra barn , & blev avsläppta hemma , då pappan skulle vidare till nästa jobb !! Han är duktig han <3 dock ser jag INTE fram emot att han (som alla andra år) ska snöröja .. Kommer knappt se skymten av honom , men är ju van vid det denna årstid !! Har ju våra fina kids som sällskap iallafall ;) ja jussde : sen låg jag & barnen bänkade framför Tvn tills det var dax för natti natti !! Läste sagor & sen däckade dom <3 tar på krafterna att gå från öppning till stängning varje dag ;) sen drog jag på musik & tog en svängom med dammsugaren ( skönt att ha barn som alltid kunnat sova till ljud ) drack lite kaffe , hade en teledate med min mor & nu ligger jag nerbäddad , orkar knappt hålla ögonen öppna , men imorgon är det torsdag !! Veckan har som vanligt gått assnabbt & det är alltid lika trevligt !! Känns som att jag skriver samma saker i alla mina inlägg :/ nån som vill läsa något annat ? Kom med tips vettjah ;) för övrigt så är det svinkallt & vinterjackan har åkt fram , nu längtar jag efter snö :) åka massa pulka & snart är det första advent , gissa vem som ska julpynta & julbaka då ?!?!?! ;) fiii vad mysigt , Advent , lucia , snö & allt sin hör till <3 läängtar ;) god kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: