Myslördag <3

Goddagens goddagens !! Började morgonen med en låååång frukost med familjen , inga måsten , inga planer :) sen åkte pappan & handlade virke föratt kunna fortsätta lite i hallen & då passade jag & kidsen på att baka inför första advent imorgon :) och det blev storbak minsann - pepparkakor , lussekatter , saffransrutor med glasyr & kokos , och saffransbullar med vit choklad ;) måste ju leva upp till vårat namn : FAMILJEN BULLN ;) haha !! Haft Hamragrabbarna här mestadels av dagen , så pappan har fått leka med bror sin & jag med barnens kusin :) middagen bestod av spagetti & köttfärssås , sen drog alla grabbarna ut till garaget igen , barnen somnade & jag har stoooorstädat !! Så med grymt gott samvete sitter jag nu i soffan , och ännu bättre känns det att veta att imorgon kan vi fira första advent i ett rent & fräscht hem , med massa gott fika :) i love it !! Nu ska jag ta mig en KALL välförtjänt öl !! Godkväll sötnosar !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: