Jomenvisst serru !!

Då var barnvakt kirrad på fredag till lördag , barnen ska få mysa med mormor & morfar , medans mamman & pappan ska ut & äta romantisk middag , gå på bio & bara rå om varandra på vår årsdag :) en lång & välbehövlig sovmorgon på lördagen är verkligen att se fram emot ;) ska bli mysigt att komma iväg bara jag & SexxiBulln , we need this föratt orka ta nya tag & fortsätta vara de bästa föräldrarna för just våra barn :) vi gör ett fantastiskt jobb med kidsen , och med detta break kommer vi kunna fortsätta med det :) det är alldeles för många föräldrar/par därute som glömmer bort varandra , vars låga slocknar & som glömmer bort att hålla kärleken vid liv , och sån tänker jag bannemig aldrig någonsin bli ... Min make är bäst :) i love you <3 har helt glömt vad jag Egentligen skulle skriva om , så nu säger jag Godnatt !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: