Redan onsdagkväll :-'/

Ligger nergosad & lyssnar till makens snarkningar .. Hans snarkningar och hans närhet får mig att känna mig trygg .. Trygga snarkningar ? Aah Neej , jag är inte frisk , men ni hajjar ;) eller ? Har haft ännu en finfin dag på jobbet , alltid fartfyllt & stressigt , men det passar ju mig , som är en överstressad person med fart i ;) Haha ... Sant , trots att det låter tokigt !! Hämtade nymatade barn hos farmor när jag kom hem ( tusen tack för dagishämtning & barnpassning ) kvällen spenderades sen i soffan med mina älskade ungar som bjöd på sina allra bästa humör , vilken är ovanligt på kvällarna annars , men dom var superrara & gosiga <3 nattade David när Saga hade somnat i soffan & bar sen in henne till hennes säng !! Sen bakade jag kakor i brist på sysselsättning , fick bli syltsnittar . Hade sen en teledate med finamia & sen med finamamma . Fixade tvätten & lockade in bebis , som smet ut & vart borta sen i lördags !! Och sen vart det kvalitetstid för Herr & Fru Plahn <3 livet är gött !! Imorgon är det redan torsdag , vilket innebär jobb & sen en date på stan med Bästa Maria från jobbet <3 me like alot , skvaller & mys !! Nu går ögonen i kors på mig , så Godnatt på er !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: