Skitdag.se

Japp , haft en skitdag på jobbet , virrigt , stressigt , allt tar slut samtidigt & det brann i skallen på mig , glömde saker , behöver jag fortsätta ?!?! RUNK !! Men efter en promenix efter jobbet med min arbetskamrat Ida , ner på stan föratt möta min fina vän (och arbetskamrat) Maria , så släppte ALLT !! Vi gick runt lite & hamnade på Panini , och jag säger bara THANK GOOD att det bara var jag & Maria , för så som vi babblade hade ingen annan alls kunnat få en syl i vädret , men thats us , haha ;) vi pratade om allt mellan himmel & jord , skrattade & beklagade oss , efter några timmar skiljdes vi åt & hjärtat var lättat .. Tack söta du för ikväll <3 kom hem till sovande kids & en sexxiBulln som låg i soffan & väntade in sin fru ;) nu ligger jag nerbäddad & njuter av det faktum att det är fredag imorgon :) i love it !! Nu ska ja sussa , och hålla tummarna på att morgondagen flyter på bra !! Tjingeling
Maria

Taack själv fina du!!! Det va med mycket lätta steg jag gick från bussen!!!! Vi får bli bättre på att träffas, så vi får prata av oss annars kanske vi båda blir som miniRaijor =) njjut av helgen!!! puss

PUBLICERAT DEN 2011-10-14 KLOCKAN 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: