Justjävlar , har ju en blogg oxå !! HEJ HE...

Justjävlar , har ju en blogg oxå !! HEJ HEJ ;) fan , det är så fullt upp från morgon till kväll , måndag till söndag , att jag helt glömt bloggen !! Men jag lever ;) hat precis ätit ost & kex i soffan med min underbara make & firat lite , får fet skatteåterbäring tillbax , vilket innebär att vi kan ha en riktigt fin sommar , sen får vi se om/vad pappan i huset får tillbax & hur vi ska planera , blir ju hemma typ 6 veckor med kidsen , sjukt efterlängtat & välbehövligt !! Men tillbax till nuet : jobbar kortvecka , tar helg på onsdag kl 16.30 redan & är tillbax på arbetet på tisdagmorgon kl 8.00 :) fett najs jao !! Har inga direkta planer under ledigheten , men hoppas på en date med bästa Mia & en date med bästa familjen Cirkus :) & på onsdag har jag en date med bästa Linnéa , läääängtar :) märker nu att jag visst har massa inplanerat , att ta igen massa tid med underbara människor <3 jag älskart !! Och jag älskar att jag har två trisslotter i min plånbok som jag VÄGRAR skrapa , vill kunna låtsas att jag är ovetandes miljonär ett tag lixom ;) skulle ju vara lite grymt att vinna typ 25000 kr i månaden i 25år eller nått ;) önsketänkande , jag vet , men så länge jag inte skrapar , så kan jag inte bli besviken , ni hajjar ?! Ja juste , maken har börjat sitt nya arbete nu , han trivs & lär sig massor , babblar om saker jag inte fattar ett smack om , men jag nickar övertygande & lägger till ett : mmm , aaah , preeecis till & från , så han ska tro att jag förstår ;) good wife you know , haha !! Och barnen då ? Saga har blivit sjukt kaxig , hon har en vilja av stål & låter INGEN sätta sig på henne ;) <3 & david har ÄNTLIGEN börjat prata :D för er som känner David så har han vart väääldigt fåordig tidigare , sen smällde det till & munnen går nu i ett , han är asduktig , mammas bebis <3 att jag är stolt är det inga tvivel om , sjukt lyckligt lottad med min fina familj !! Annars är det bara jobb , jobb , jobb !! Rullar på .. Allt blir en vanesak , det funkar :) har lyckats dragit på mig en dryg förkylning , inget allvarligt , massa snor & lite hosta , och min vanliga tur : lock för öronen , standard på mig ;) men mår trots det bra :) finns ju dom som har det värre & det får man ha i bakhuvudet hela tiden !! Imorgon ska jag & maken till Ikea & shoppa lite , bästa farmorn hämtar kidsen på dagis så vi kan handla lite , gulligt värre :) nu är jag uppe på övertid igen , inte bra !! Hörs då !! Bye bye then !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: