Besiktning & regn !!

Verkligheten är sjukt nära nu. Vettetusan hur jag ska lyckas ta mig upp på måndag morgon , vi sover ju länge varje morgon nu :/ men måste erkänna att det ska bli sjukt skönt med rutiner & så , hoppas på en fin & problemfri termin bara.

Idag står Enköping på schemat , eller om jag stannar hemma & städar kanske , lär visa sig , hur som haver så ska ju den röda faran besiktigas idag , därefter poleras , fotas & ut på försäljning , blandade känslor , mest för maken , men det är dags nu!!

Pissväder ute , massa regn , därav att det känns som en städdag , borde börja baka lite smått & fylla frysen inför den blivande 5åringens kalas om en månad , men lär sluta som vanligt , att jag står kvällen innan & bakar i stress ;)

Nu ska jag få på mig dagens outfit , & brygga kaffe , sen väcka maken :D David ligger i vår säng & kollar på film , medans Saga sover som en stock <3 älskade ungar !!



Godmorgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: