:D

Just nu är jag sådär kusligt nöjd med allt omkring , allt är bara SÅ bra :) bortsett från att David är förkyld & att Saga har öroninflamation såklart , men dom är så pigga ändå , märks knappt på dom "pepparpeppar" !! Det rullar på fint på jobbet , hemma & i vardagen helt enkelt , visst finns det alltid saker man vill ändra & fixa , men det kommer tids nog :) däremot saknar jag mina fina vänner , känner att jag måste dra ihop någonting snart , med mina mest saknade brudar 💚 tillsammans eller var för sig , nått bara ;) en utgång , shoppingrunda eller fika , what Ever , bara de blir av lixom.

Och snart fyller min älskade lilla dotter 5år , detta är helt ofattbart för mig , kommer fortfarande ihåg när jag satt med SJU gravtest hemma & fortfarande inte fattade , livrädd & förvirrad ... Så oplanerad , men ack så välkommen när vi insåg att det var
Meningen :D för barnen är ju trots allt meningen med allt , meningen med livet !! Ååh ... SHIT vad jag är lyckligt lottad , världens finaste ungar 💜!!

Vart var jag ?

Jo, bebis fyller snart år & det innebär en fullspäckad helg , med massa kalas , hon fyller ju på en tisdag (11/9) men kalasen blir till helgen där .. Borde påbörja lite , köpa grejor , baka & planera ... Hua hua ..


Och det finns en sak som cirkulerar i mitt huvud nu ...
en färg , nämligen Turkos ... Blir knäpp snart .. Men kommer blir GRYMT bra tillslut... GRYMT...


Imorgon får pappan hem en grävmaskin , så han lär vara osocial fram till söndag kväll skulle jag tippa på , så jag lär försöka hitta på något kul med barnen i helgen , men vad ? ...

Nog om detta , nu lär jag sova !!


Ta hand om er !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: