Närmar sig ..

För första gången på typ 5 veckor så ligger jag nerbäddad skapligt , drygt bara att jag är pigg som en lärka , lär ta 556778899 år innan jag kommer till ro & kan somna , imorgon ringer ju klockan 4.15 .. DUNK !!

Blandade känslor inför morgondagen , hoppas ypperligt på förändring , ser konstigt nog fram emot denna höst , med skräckblandad förtjusning typ.

Suger ganska hårt att barnen & pappan är lediga en dag längre än mig , tack vare planeringsdagen på dagis , & 3 / 5 årskontroll på BVC. Lyllos dom ;)

Dagen har vart fin dock , Lugn & trevlig , stötte på Bästa Vanja på Ica , fått en dos av bästa Linnéa & Robban , fikat med bästa svägerskan , umgåtts med mina fina ungar & kramats med maken , såna saker som gör en dag bra helt enkelt!

Gårdagen spenderades med min underbara syster & hennes fina familj , blev poolparty , fika & massa lek , gosade massa bebis & så :) lovley <3

Som sagt , är piggelin nu & hoppas jag är detsamma när klockan ringer imorgonbitti ;D

Lär sova sött när jag väl somnar , huset doftar skurmedel & sköljmedel , dvs att huset är städat & fint , ingen tvätt i korgen , sånt gör livet genast mkt lättare ;)

Väntar in mannen i mitt liv , han är & tvättar firmabilen , (putsbög) haha !!

Kollade precis till barnen , har sagt det flera ggr förr men säger det igen , känslan av trygga , vackra , sovande barn gör mig varm av lycka , nått har vi lyckats med iallafall :)



Puss & godnatt på er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: