Tiden går fort ...

Är inne på min allra sista semestervecka , skulle behöva typ 3 veckor till efter det ;) Nejdå , Inge synd om mig!! Barnen ligger i Sagaś rum & kollar på Hajar som Hajar , pappan ligger i sängen & drar sig medans jag väntar på att kaffet ska rinna klart så jag kan få min morgondrog!! Ska snart ta med mig sonen & åka in till Uppsala , inatt ska han för första gången sova hos mormor & morfar själv :) mammas stora kille ❤ välbehövligt för syskonen som i princip sitter ihop efter detta sommarlov !! Men kommer kännas konstigt :/ bebis !! Så vi ska försöka hitta på något kul med Saga , ge henne egentid & mysa , hon hamnar lätt åt sidan med en sån busig liten bror som kräver gaaanska mkt uppmärksamhet !! Synd att vädret verkar svika idag bara!! Nu ska jag slita upp mina älsklingar , inta frukost & sen åka !! Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: