Snötäcke ...

Ligger nerbäddad med barnen i soffan & dricker vaniljthé, vi har faktiskt vart ute en sväng , så barnen skulle få lite frisk luft !! Dom fick åka lite pulka & leka , efter 45min ledsnade dom & vi gick in !!

Helgen har bestått av feber för barnens del , idag "pepparpeppar" är dom feberfria , så vi tänkte gå tillbaka till vardagen imorgon!! Dom snorar & hostar lite , men det lär dom göra fram tills maj-juni nu , så det får vi leva med :)

Avbokade förra fredagens julbord , med makens "andra" jobb , för jag mådde skit , skickade gubben själv medans jag kurerade mig , och efterssom att vi inte vet barnens skick nu på fredag så tackade vi nej till ännu ett , som jag gäääärna hade gått på faktiskt , övernattning på hotell & grejor , via makens jobb på Scanlacer , hade vart så sjukt kul , men Barnen går ju först !!

Nu jäklar är det vargavinter må ni tro , mätaren stod på 20 minus igår & det vita guldet vilar på all yta ute :) me like , alot !!

Huset är julpyntat , och alla barnens julklappar är inslagna! Nu väntar vi bara på självaste julafton <3


Nu vill dottern ha mera the , hennes önskan är min lag sååå ...



Bye bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: