Det tar aldrig slut !! Barnen hann gå två ...

Det tar aldrig slut !! Barnen hann gå två dagar på dagis , TVÅ DAGAR !! Nu hat bägge barnen hög feber , dom är helt utslagna :( mammas älsklingar !! Varför kan man inte bara ta deras sjukdomar & vara sjuk ÅT dom ?!?! Men åter igen så har jag UNIVERSUMS bästa svärmor , som är ledig & väljer att ha barnen hemma så jag & Pappan kan jobba .. Jag finner inga ord , min tacksamhet är enorm !! Underbara kvinna !! Nattade barnen där ikväll , och hon blir hemma med dom imorgon med <3 hoppas dom snart är feberfria !! Pappan är ute i garaget med sin bror & jag har bäddat ner mig , David var uppe till kl 1 inatt , hur pigg som helst , spelade innebandy på sitt rum , sparkade fotboll , la pussel & hamrade i väggen med allt han kom åt .. Han var riktigt billig då ;) men till slut somnade han , & då även jag , har gått lite som en zombie idag på jobbet , men har trots det haft en riktigt bra dag !! Och jag har klurat lite på en sak .. Är det en svaghet att kunna erkänna sina svaga punkter ? Jag är inte allmänbildad för fem öre , jag är vimsig , virrig , tokig & glömsk .. Men jag finner ändå en viss charm över mig själv , jag är grymt snäll , givmild & hjälpsam , & gillar att inte vara som just alla andra , mina svaga punkter , är även mina starka punkter , jag VÅGAR erkänna att jag är mindre bra på vissa saker , ganska ballt ändå , jag kan skämta om mig själv , & tycker att jag trots allt duger som jag är :) vimsiga , knäppa jag ;) hur jag kom & tänka på detta har jag faktiskt redan glömt , för sån är ju jag :) haha !! Min hjärna går på högvarv nu , måste få lite sömn !! Och imorgon är det dax för maken att ta sista & största steget .,, modigt !! Älskade SexxiBulln <3 Godnatt !!

othilia

vad tycker du gör en blogg speciell? Så att du fortsätter läsa! Kram :)

PUBLICERAT DEN 2012-02-27 KLOCKAN 22:11:04
BLOGG: http://oothilia.blogg.se/
william

men usch vda hesmkt;O stackars barnen;(

PUBLICERAT DEN 2012-02-27 KLOCKAN 22:27:25
BLOGG: http://funnyones.blogg.se/
emelie

Hej, fin blogg! allt bra med dig? :)

PUBLICERAT DEN 2012-02-27 KLOCKAN 22:32:25
BLOGG: http://andersssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: