Here we go again .. Dom ringde till jobbet...

Here we go again .. Dom ringde till jobbet från dagis halv 3 i em ... En MAGSJUK David :( min bebis !! Bästa farmor hämtade barnen direkt från dagis , & har dom under natten & morgondagen , då hon är ledig !! Hade så gärna velat pussa på barnen innan dom somnade , men som svärmor sa , kan vi undvika att bli sjuka så ta chansen & de gjorde jag , så jag har inte träffat mina bebisar sen imorse :( men det är guld att jag & pappan kan jobba , & farmor vabbar , bästa bästa farmorn <3 så jag sitter helt solo , i soffan , med en påse polly & en kopp kaffe .. Pappan är ju i Bärby som vanligt på onsdagar !! Ska nog lägga mig tidigt , njuta av lugnet & njuta av att jag kan sova en timme längre imorgon , då jag inte behöver kirra kidsen ;) nu : EGENTID , mobilen på ljudlöst !! Pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: