Ja , igår firade jag & maken vår 4.e bröll...

Ja , igår firade jag & maken vår 4.e bröllopsdag & Saga sin 4.e dopdag !! Det firades som så att maken kirrade barnvakt under natten & bjöd ut mig på restaurang ;) blev Korfu , åt grym Zorbas & drack en bäärtzz till de ;) sen for vi hem & mös (läs somnade) i soffan !! Vaknade skapligt imorse & hämtade hem våra älsklingar <3 det har toksnöat hela dagen !! Bästa Linnéa & Robert kom hit vid lunch & bjöd på stora mängde glass , lek & skratt , sjukt mysigt som vanligt !! Tack fina ni !! Sen var jag barnpiga till finaste Brorsson några timmar så hans föräldrar kunde packa lite !! Efter de blev det fika , när dom hade hämtat Adam så kom Familjen Plahn hit & vi körde pizzakväll :) sitter nu med matkoma & njuter av tillvaron !! Vilken härlig dag , fylld med härligt sällskap <3 tack till alla er som förgyller våra dagar !! GULD !! Nu är det soffmys med maken , i väntan på att hans telefon ska ringa , lär väl åka & snöröja nere i byn han :) så ska passa på att kramas lite innan dess ;) pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: