Nu är det klart !! SexxiBulln har skrivit ...

Nu är det klart !! SexxiBulln har skrivit på nya papper & sagt upp sig !! Den 29e mars är det dax , Så bye bye Helins Bilcentrum & hello ScanLaser AB !! Kul för honom , & modigt värre, från reservdelsman till servicetekniker :) och till tråkigare saker dårå , barnen ligger fortfarande däckade , pendlar mellan 38,5 & 40 graders feber .. Så himla tråkigt :( håller tummarna på att de snart ger med sig !! annars rullar det väl på antar jag , jobbar & sliter , det går upp & det går ner , kräks på vissa saker & börja tycka att det känns meningslöst .. Men håller tummarna på vändningar , annars får jag väl göra något drastiskt , vissa personer borde det vara skottpengar på helt enkelt !! Men det finns alltid som som har det värre , inte föratt det underlättar för mig , men ändå !! Ser livets goda ting i första hand , jag har fin familj , släkt & fina vänner .. Det är det inte alla som har tyvärr !! Usch , skiter i detta nu !! Heeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: