Och bara en timme efter mitt tidigare inlä...

Och bara en timme efter mitt tidigare inlägg ringde dom från dagis !! David hade fått plötsliga utslag & dom var oroliga , så pappan Fick hämta hem bebis , väl hemma hade han INGA utslag :/ bara lite rosig om kinderna & så typ .. Så han fick lunch & middag , sov ca 3 timmar & vaknade upp URPRICKIG & svullen , kliade massa & jag ringde 1177 ( varje förälders bästa vän , hah ) rådde med dom & så ... Vi skulle avvakta , & återkomma !! Så vi la oss i soffan & hade filmmaraton , i väntan på att det skulle gå över ... Blev värre !! Ringde igen & fick en tid kl 20 ikväll !! For dit , visade sig att det är nässelutslag , så han fick nå vattenlösliga kortisonliknande tabletter på plats av läkaren , 10 st , kändes mkt , men det är det inte ;) & nå medicin utskrivet som ska bromsa blomningen av blämmor , men han smittar inte & kan absolut gå på dagis om det inte kliar för mkt !! Nu är vi äntligen hemma , en tapper David är nattad & jag ligger nerbäddad , är galet trött !! Pappan är i garaget & Saga sover sen kl 19 , bästa svägerska passade den sovande prinsessan så vi bägge kunde åka med David till lasarettet :) nu somnar jag snart skrivandes .. Men detta var min intressanta vilodag ;) Godnatt kära ni !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: