Ojoj , nu är visst tanten uppe på övertid ...

Ojoj , nu är visst tanten uppe på övertid ;) men väntade in tvättmaskin , föratt sen flytta upp till torktumlaren , men NU så ligger jag nerbäddad :) ordning & reda !! Har haft en alldeles perfekt dag på jobbet , ingen måndagsångest alls , utan enbart ren glädje att få påbörja denna fina vecka :) underbart !! Blev hämtat av bästa maken , så vi hämtade barnen på dagis tillsammans , lyckliga barn AB , kan jag lova , händer typ aldrig att jag är med & hämtar , då jag inte hinner i vanliga fall med mina arbetstider , men idag så :) saga berättade glatt om sin dag , alla 09 hade vart på teater på biblioteket , sen fick hon rött kort på samlingen , vilket innebär att hon har vart i lekhallen idag , vilket hon älskar :) & idag fick vi glädjande besked här hemma , som innebär omställning & spänning , med rena fördelar , är superglad & vet att de kommer gå galant ;) detta är verkligen vårt år , 2012 <3 mer om detta kommer inom kort :) något annat kul är ju att jag i sommar får gosa bebis :) min älskade syster väntar tillökning & jag är sååå glad för deras skull <3 även en vän väntar bebis , men det är inte officiellt ännu , så där får nu hålla er ett tag till ;) hihii ... Sist men inte minst så vill jag säga : HIPP HIPP HURRA för min älskade mamma på hennes födelsedag , mina föräldrars 29.e bröllopsdag & min brors dopdag ;) i vår familj samlar vi så mkt vi kan på så få dagar som möjligt ;) puss & Godnatt !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: