Så drar torsdagen mot sitt slut , & imorgo...

Så drar torsdagen mot sitt slut , & imorgon är det Äntligen fredag igen !! Barnen sover hos farmor inatt med , och blir hemma med henne imorgon , David har inte kräkts sen imorse men är fortfarande något lös i kistan & lär vara det tills magen är i balans igen , så nu håller vi tummarna stenhårt på att Saga & Farmor slipper bli smittade , så vi får en fin magsjukefri helg ;) ja , annars har jag jobbat som vanligt & är lite sur på mig själv !! Fick nämligen kritik idag , blev ärligt ledsen faktiskt :( Inte pga just kritiken , för övning ger färdighet & jag vill lära mig :) däremot anser jag att kritiken var klumpig :/ man kan faktiskt ge kritik på ett BRA & uppmuntrande sätt , man behöver inte vara elak !! Fyskäms !! Men som sagt , nästa gång gör jag om & gör rätt , provade mig bara fram denna gång & chansade , fick tummen upp av andra arbetskamrater & två gäster som jag frågade rakt ut , & sånt gillar vi !! Synd att det inte föll just denne i smaken då ;) nu tänker jag släppa detta & gå vidare , världen går inte under pga en sketen färnkålsslaw ;) haha !! ( detta blir säkert morgondagens samtalsämne , men det bjuder jag på ) ligger nerbäddad & väntar in maken som är ute & plogar !! Hörde att bilen sladdade in på gårn nyss , så snart får jag sällis ;) puss & Godnatt på er ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: