Ännu en strålande arbetsdag avklarad !! Tä...

img_6865 (MMS)

Ännu en strålande arbetsdag avklarad !! Tänk att just jag har världens bästa arbetskamrater , allt känns genast mkt lättare med dessa solstrålar i min närhet !! Toppentjejer helt enkelt !! Maken jobbar ju sent idag , så bästa svärmor hämtade barnen tidigare på dagis idag & har myst med dom !! Jag hämtade dom efter jobbet , sen gick vi hem & bägge barnen bad om att få sova direkt :/ hann kramas liiiiite innan iallafall , nu sover dom , jag ligger i soffan , känner mig grymt osocial så mobilen har åkt på ljudlöst , ska snart ta mig en onödigt låååång dusch , sen kommer jag faktiskt att gå & lägga mig :) och idag fyller bästa , underbara , finaste Linnéa år - GRATTIS min skatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: