Fin fina lördag !! Är fortfarande lite i c...

Fin fina lördag !! Är fortfarande lite i chock , över hur en helt arbetsvecka kan gå så fort :/ men vilken fantastisk vecka , inte ens att försova sig & åka till jobbet i knullrufs & gårdagens smink kan förstöra lixom ;) haha !! Igår efter jobbet var vi & firade bebisMatte på hans stora dag , 18 bast .. Helt sjukt , han var ju 10 nyss :/ jag hinner inte med , 18 år & är Davids stora idol , då har man lyckats bra ;) bästa Mattias :) fin kväll i Hamra helt enkelt , med fina människor !! idag då ? Jo blev väckt av maken imorse , sånt gillar vi ;) sen fick han somna om , jag har hunnit duscha , barnen är det full fart på sen ca en timme tillbax , sitter i soffan med David i knät & Saga bredvid mig , mysigt mysigt :) Får se vad dagen bjuder på , jag är shoppingsugen , men säkerligen ska pappan iväg på jobb , byn måste ju sandas & grejas, får se om dom ringer eller ej ;) han är duktig han <3 måste kolla med bästa Linnéa oxå när hon har tid för oss :) puss på er !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: