Ibland rinner bägaren över , & ingen förtj...

Ibland rinner bägaren över , & ingen förtjänar att känna sig mindre värd , faktiskt !! Även om det finns många bra tillfällen , så smygs dom mindre bra tillfällena oftare in som en smäll på käften !! kanske vill denne inge illa , eller så vill denne mkt illa , jag hajjar ingenting , är helt lost & det brinner i skallen på mig !! Jag kommer aldrig att bli tillräckligt bra i dennes ögonen , fine, det kan jag stå ut med , men varför kan denne inte utrycka sig på en proffsigt sätt , jag KAN ta kritik , jag är mänsklig !! Men jag accepterar inte skitsnack bakom min rygg & dennes humörsvägningar !! Orkar inte dalta längre !! SLUT !!

Anonym

Hoppas det blir bättre snart!

PUBLICERAT DEN 2012-01-25 KLOCKAN 06:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: