Idag är det alltså jag som är hemma & vabb...

Idag är det alltså jag som är hemma & vabbar !! David måste vara låg , för han sover fortfarande , och såhär länge har han ALDRIG sovit :/ Saga ropade på mig strax innan kl 8 , då hade hon hostat upp slem i sin säng & fick krypa ner hos mig , slumrade lite & vaknar av att hon snyter sig i mitt täcke , fick världens skrattattack , & fick skäll föratt jag inte hade något snytpappaer till henne i vårt rum , fy mig ;) så nu ligger hennes & våra sängkläder i tvättmaskin , hon ligger nerbäddad i soffan & jag hör hur David hostar från sitt rum !! Inne på min 58.e kopp Java typ & ska nog ta ett städryck i vårt sovrum under dagens lopp , klurar på om barnen ska få sen frukost när David har vaknat , eller om dom ska få tidig lunch , fördelen med att vara liten & sjuk - ät när ni vill , bara ni äter & dricker ;) saknar jobbet en dag som denna , fredagar är lätt bästa arbetsdagen , brukar kunna vara något lugnare , storstäd & känslan av att det snart är helg är underbar !! Jag gillar fredagar helt enkelt :) nu vill jag att mina barn ska bli friska & gaaaalna igen, men är trots allt tacksam över att dom är sjuka samtidigt !! Hej sålänge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: