BITTERFITTA enligt vissa ;)


jösses, kan inte minnas när jag satt vid en dator & bloggade sist :/
har typ glömt hur man skriver på ett tangentbord , haha !!

Sitter i köket med musik på högsta volym, hinkar kaffe & bara "är" lixom !!
Barnen sover hos farmorn & maken jobbar sent, så här sitter jag, barn & gubb-fri..
har röjt lite i kidsens rum, & startat en maskin tvätt, fii vad jag är tråkig, nått roligare borde jag väl kunna komma på att göra  ?!?!

Lilleman har ÄNTLIGEN fått vattkoppor :)
därav att barnen sover hos farmor, då hon är ledig & ville ha lite mys med kidsen, passar ju perfekt !! Pappan vabbar på fredag, så jag kan nöta klart på jobbet , tänk att jag om två dagar går på semester, lagom skör nu kan jag lova, hela jag bokstavligen SKRIKER efter ledighet, jag är trasig & fett OFF nu, tråkigt nog går det ut över andra, vilket inte är min mening, men jag orkar lixom inte skratta mig genom allt .. att tala är silver, att tiga är guld, den kör jag ;) antar att jag ses som kall & bitter, men så får det vara, tänker inte försvara mig för nån utan att det kommer på tal !! blää, hatar när jag börjar prata i gåtor, till & med för mig själv :/ lika så bra att jag håller mig för mig själv tror jag, haha !!

imorgon är det BF för syster min <3
jag hoppas h#n vill komma ut nu, skulle vara bra mysigt att gå till BB efter jobbet imorgon & få gosa lite bebis :) tänka sig att min storasyster ska bli 2-barnsmamma, att lilla Karla ska få sig ett syskon, helt fantastiskt :) såna saker däremot gör mig lycklig, sjukt lycklig !!
 KALVA NU FÖR FASIKEN SYRRAN !!

jag som alla andra i sverige undrar när sommaren ska komma .
Sitter & lyssnar på Ronny & Ragge, - de e sommar ;) får lite försmak lixom ;)

mitt hus kryllar av ballonger från sonens kalas i lördags..
ballonger är grym underhållning för barn, iallafall för mina, dock så är ju dom jäkligt lättroade ;) skönt det, njuter så länge det varar !! säger väl bara vips, så ska väl David ha en Traktorgrävare, BM VOLVO 6300 EHC, för typ 415 000kr  & Saga en rosa volvo ... då duger nog inte ballonger längre :/ eller kanske vill hon ha några i sin rosa bil ??!! vad vet jag, än sålänge är dom ju bara bebisar ;)


nu ska jag vika tvätt från tumlaren
 & sen göra massa tjejiga saker,
bara rå om mig själv :D




godkväll på er !!












!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: