Igår fyllde mitt yngsta hjärta 3 hela år !...

Igår fyllde mitt yngsta hjärta 3 hela år !! Kan ni fatta ? 3 år , känns som förra veckan vi åkte in på förlossningen , han är ju fortfarande en liten bebis lixom :/ mammas fina charmiga , envisa kille , mannen i mitt liv (en av två) <3 det är inte klokt vad tiden går fort !! Han fick en fantastisk dag , kalas i Blixten tema såklart , bil & traktorgalen , precis som sin fina far !! Ååh , blir helt salig !! Vill tacka alla fina människor som kom & firade honom , sjukt uppskattat , ni är bäst !! Efter barnkalaset & nattning blev det vuxenkalas ;) grillning , bärs , myggbett , cider & skratt halva natten ute på altanen med våra fina vänner , jag älskart !! Imorse var man lite lätt seg , men det var det fan värt , barnen har haft sin kompis Delinda på besök , blev pizza med grannarna & co , kubbspel , soffhäng & kaffe i mängder , Robban & Linnea var här fram tills kvällen , då drog dom sig hemåt efter ett dygn i Gryta ;) fleeeer såna spontankalas hörrni !! Nu ligger jag nerbäddad , uppe på övertid , vettetusan hur jag ska komma upp imorrn när klockan ringer strax efter kl 4 ... Hua hua ... Men ska jobba mina fem sista arbetspass nu , sen jääääklarrrr !!!!!! Pussheeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: