Jomenvisst serru , 9 arbetspass återstår t...

Jomenvisst serru , 9 arbetspass återstår till semester / sommarlov nu :) jag gillart !! Helgen har vart strålande trots regn & rusk , hemmadag hela lördagen , och igår blev det en date med bästa familjen Cirkus , massa lek & fika hemma hos dom i knivsta , följt av mer lek & middag på Ikea ;) hahah !! Barnen fick leka i "leklandet" där & det var sjukt uppskattat !! Väl hemma igen blev det att duscha & natta kids & sen fika med Robban !! Glodde på film & klockan bara for iväg , sen tog vi med kväll !! Idag blir det jobb & efter det kalas för min fina svägerska som fyller år , stora tjejen bli 26 år ;) jag mår illa av tanken att det är min tur om en månad , fifan !! Hade velat uppnå lite mer till denna ålder om jag ska vara ärlig , därav ångesten :/ men sån är livet !! Nu ska jag gå in på jobbet & starta denna dag !! Pussheeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: