Det är sjukt hur BRA jag mår nu , allt kla...

Det är sjukt hur BRA jag mår nu , allt klaffar verkligen & våren är på ingång !! Jag kan lixom inte sudda bort det där fåniga smilet från mitt Face ;) har precis nattat mina härliga barn , maken jobbar sent & jag sitter i soffan med en kopp kaffe , & fantiserar om ett badkar .. Tänk vad lyxigt att ta sig ett skumbad , levande ljus runtom , en ansiktsmask & hårinpackning , det mina vänner , är LYX !! Jag SKA vinn kampen om ett badkar i detta hus , först ska jag bara råna en bank , så vi kan helrenovera badrummet när badkaret ändå ska in ;) Sen har vi ju mitt kök .. Mitt tråkiga lilla bondkök .. Vill ha nytt & fräscht , slå ut väggen mellan kök & matsal , öppet & fint :) ni hör , jag har drömmar , som jag ser fram emot att en dag uppnå :) underbart !! Ååh jag verkligen älskar allt med livet just nu , mysigt värre :) nu ska jag sluta tjata om hur fantastiskt jag mår & fortsätta min date med kaffekoppen :) hejhej

Rebecca

härligt :)

PUBLICERAT DEN 2012-03-07 KLOCKAN 19:44:34
BLOGG: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: