Då var det måndag igen , eller ja , dagen ...

Då var det måndag igen , eller ja , dagen är ju typ slut , men ändå ;) ganska intensiv vecka faktiskt , idag efter jobbet hade vi personalmöte , var hemma strax efter 19.30 , imorgon ska jag på kurs via jobbet , som slutar kl 19 , lär vara hemma runt 20 , på onsdag jobbar maken sent , på torsdag efter jobbet är det sommaravslutning på dagis som jag verkligen hoppas jag kommer iväg på , och efter den har jag utvecklingssamtal för Saga , och på fredag tror jag "pepparpeppar" att jag får komma hem i lagom tid :) fullt ös i vanlig ordning , konstigt att man slocknar som en klubbad säl om kvällarna lixom ;) helgen ser jag massor fram emot , ska på


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: