Ett sista farväl ..

Igår var det dags att ta ett sista farväl ... Begravningen var otroligt vacker , stillsam & tårarna flödade i hela kyrkan , inte ett öga torrt , ett tecken på hur älskad du är , min fina morfar <3 saknaden är obeskrivlig , jag är otroligt tacksam för all kärlek & alla skratt du gett oss , alla minnen , alla fina ord , tack för allt !! Äntligen får du vila i frid , äntligen är din smärta över <3


Tar en dag i taget , dagarna går fort , jobbar i vanlig ordning , försöker vara en bra mamma & en bra fru , om jag är nån vidare bra vän förtillfället vette tusan , men jag gör så gott jag kan!! Ibland måste man sätta sig själv före andra , och jag tror att min tid för det är nu ...

Vi har fått tillökning i familjen , en liten Stella , som är dräktig & förväntas få sina ungar om några veckor , en riktigt mysig & snäll katt , barnen avgudar henne & hon dom!!

Idag fick maken hämta hem en risig gosse från dagis , han är Inge vidare piggelin , feber , huvudverk , äter inte , pratar inte , bara "är" lixom ... Mammas bebis <3

Ligger nerbäddad i sängen , och Längtar efter snö nu , riktigt mkt ... Vill ha en riktig vinter iår , med massa pulkaåkning , korvgrillning , snöbollskrig , skulle sitta fint faktiskt :)


Nu lär jag sova , arbeta 2 dagar till , sen tar jag helg , & umgås med världens finaste familj <3




Godnatt

eleonor

tänker på dig vännen,
om du vill prata slå en pling,
sätt dig i centrum <3
många kram vännen

PUBLICERAT DEN 2012-11-14 KLOCKAN 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: