- hemma & vabbar !!

 
 
Kan ärligt talat inte minnas när jag var hemma & vabbade sist :/
Pappan & svärmor har ju tagit den biten tidigare då jag ansett att det funkat bättre så !!
Tacksam såklart, men egentligen, vem ska jag ha dåligt samvete för ? dumheter jag lurat i mig själv! Måste erkänna att om vi bortser från magsjukan så har jag & barnen haft det riktigt mysigt! hittills så har ju bara lilleman vart drabbad & är grymt mkt piggare, han äter, leker & skiter nästan som han ska nu ;) haha, intresseklubben antecknar...  Men vi blir hemma veckan ut & tar nya friska tag på måndag igen!  på förskolan går det förkylningar,  magsjuka, löss, halsfluss, springmask, & ögoninflamation, känns kul att veta ;) men strålande att dom informerar om detta såklart...hua!!
 
 
Längtar tills maken kommer hem!
Tråkigt att sova själv & inte ha nån vuxen att prata med.
Han lever lyxlivet i Munkedal, på hotell genom jobbet & har kurser & information osv...restaurangkäk & hotellfrukost, hästens-säng ... jag skulle lätt byta med honom ;) men det är stunder som dessa som man inser hur beroende man är av sin andra hälft, nog föratt vi uppskattar varandra annars oxå, men saknaden gör sig påmind såfort det blir tyst i huset på kvällarna, ingen att dela filt i soffan med, ingen som kan ge & ta lite mysig massage, ingen som snarkar en i örat, snor ens täcke, ingen som snoozar larmet 110ggr/morgon , ingen som vill dela en kanna kaffe med en ... nej FYFAN föratt vara ensamstående, skulle INTE vara min grej !! sen har ju inte alla ett val såklart ..
 
Daniel :
aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har & allt jag ber om,
hoppas , tror & vill att du ska hålla fast vid mig,
att du är där för mig, som jag är här, för dig <3
ÄLSKIPÄLSKI !!
 
 
Sitter & poppar dansband & känner mig som dryga 50år...
hur kan man som 26-åring redan känna sig så gammal & sliten ?
vad har jag gjort med mig själv föratt förtjäna denna gamla känsla ?
sucksucksucksuck!!
 
på tal om dansband, så skrattar jag fortfarande åt Lotta Engbergs - världens bästa servitris, ( lyssnar på den nu ) & tänker tillbax på i våras tror jag det var, som jag jobbade en lördag på en tillställning via jobbet, när ett av mina bord (mest yngre grabbar)  började nynna på den låten varje gång jag kom med påfyllning & mat, haha, gulligt värre !! kul med skojfriska gäster, så slapp jag vara nojjig över att göra bort mig lixom ;) dock så hade dom nog inte märkt nått, med tanke på hur överförfriskade vissa var ;)
 
 
nu spöregnar det ute..
enligt smhi ska det komma snö på söndag, vad tror ni ?
jag gissar på snöblandat regn, som försvinner i samma veva som det faller...
borde verkligen gå ut på altan & ta in alla dynor, men ORKA.. taket räddar ju lite iallafall..
lär sluta med att dom ligger ute hela vintern, om ingen lockar ut latmasken från mig..
 
 
nej, nu ska jag tydligen vara fröken,
barnen leker skola i vardagsrummet, & har lagt ut blåa filtar över hela golvet
som dom låtsas är vatten, så nu ska vi ha simskola .. ;)
 
 
 
 
hejsålänge!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: