Kanske

Kanske ska man be om en säng på jobbet ? Kommer alltid först & går sist , så varför inte spara resorna hem & lika gärna sova kvar ? ;) haha , skämt åsido !!

Ser massor fram emot stängning i em , för efter det har jag en date med Mia !! Länge sen jag hade egentid med nån vän , så mer än dax nu , blir en fika eller middag , kasta kräkor om vardagen & bara vara , sjukt välbehövligt ,och så pappan får egentid med barnen , vilket oxå är nyttigt :)

Vill gärna bli helt frisk nu känner jag , tar på krafterna med dryga förkylningar , går åt rätt håll iallafall , men är inne på tredje veckan nu , Inge vidare :/ får vila nästa helg & ta nya tag , för vardagarna är ju fyllda med arbete & Helgerna är alltid bokade med nått , men nästa helg borde jag kunna vila tror jag ;) eller ?!




Aja , dax att göra rätt för sig!


In & jobba!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: