K Ö R K O R T !!

Ja , som texten lyder så har jag äntligen tagit körkort :D

Hur det känns ?
Vettetusan , var som spaghetti i kroppen & kräkfärdig när jag fick resultatet , i chock med andra ord , så Maken fick köra hem ;)

Imorgon ska jag för första gången sätta mig i bilen & köra själv , till jobbet :) mitt lokalsinne är ju inte att leka med , så om jag hittar dit eller inte är en annan fråga ;) nejdå , ska nog gå bra !!

Hade ju bestämt att år 2013 skulle bli MITT år , detta var mitt mål :D även om massa annat skit har förstört resans gång , så är jag där jag ville nu :) hade ju lixom inte planerat 4 månaders sjukskrivning tex , vilket bromsade mina planer rejält , men för några veckor sen GAV JAG MIG FAN , på att kirra detta , och det gjorde jag , idag :D

Ja , jag är nöjd !!

Tack & godnatt på er!!

Linda

Woooooohoooooo GRATTIS!! Tummen upp!

PUBLICERAT DEN 2013-05-07 KLOCKAN 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: