Tisdag !!

Aahmen ,
 helt galet , på söndag är det första advent :D fatta vad tiden går snabbt !! Snart är det jul igen , sen blir det nytt år & nån vecka efter det kommer vår efterlängtade lilla familjemedlem till världen :) ÅÅÅÅH !! 

Och vilken vecka som helst får vi hem vagnen , i Helgen ska vi åka & köpa säng till Trean , osv !! Spännande !!

Idag efter jobbet åkte jag till Gränby c & mötte upp bästa Elin & hennes fina dotter , tog igen massa tid , snackade skit & busade med Fisan :) efter det bar det av hemåt för lite vila innan barnen skulle hämtas , sen har allt rullat på som det gör varenda dag , middag , bad för barnen , lite mys & sen nattades dom , grymt tråkigt att dom är så himla kvällströtta & däckar runt 18.15 varje dag ,  men med tanke på hur tidigt dom går upp varje morgon så jämnar det ut sig & jag förstår dom helt :) 

Nu ligger jag i soffan & njuter av karatekid i magen , pappan skickade jag ut i garaget & barnen sover som sagt ;)

Blir tidigt isäng känner jag , är väldigt seg !!


Tack & hej 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: