Torsdagen den 21 november !!

Goddagens !! 

I denna blogg händer inte mkt längre , men tänkte iallafall göra ett tappert försök att kanske börja blogga lite igen, frågan är bara VAD ni vill läsa lixom :/ ?!

Kan ju skiva lite allmänt iallafall!

Idag har jag jobbat , går jättebra , trots att jag bara är "halvtidare" numer , men mår betydligt bättre nu när jag kan vila & lyssna på kroppen , får tillbax nu , då jag har skrytit sjukt mkt om mina tidigare jättebra  graviditeter & drömförlossningar .. Denna bjuder såklart på sina ljusglimtar , men även på mycket foglossning , sammandragningar & bök !! Men försöker focusera på allt mysigt med att vara gravid igen , bebis är helt crazy , älskar varenda karatespark den ger mig , barnen myser med magen , sjunger & busar , dom tycker att det är så himla kul när dom får "svar" av sitt syskon , med en spark eller en rejäl buff :) som vi längtar efter Trean <3 

sen hade jag tid hos BM , lyssnade på hjärtat , mätte magen , pratade lite, blev vaccinerad , allt är fint med Trean , h#n ligger fint med huvudet neråt , magen har växt 4cm sen sist , följer kurvan jättefint , hjärtat tickar på vackert & jag behöver inte vara orolig över sammandragningarna sålänge jag lyssnar på kroppen & vilar mycket :) 

Och imorgon är det fredag , jösses så underbart ❤️ , en hel helg med mina älsklingar , längtar massor :) 

Ligger i soffan & hinkar kaffe, ska snart börja förbereda middagen , blir rostad potatis , köttfärsbiffar , brunsås & lingon , hoppas det duger åt min lilla familj :) 

Sådärjah!!

Hej hej 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: