Fantastiskt <3










Älskade ungar <3
Ibland får jag lov att stanna upp ett ögonblick & nypa mig i skinnet , är så grymt tacksam för det livet jag har !! Tillsammans med världens finaste man , har jag skapat dessa små mirakel !! 

Annars flyter allt på oförskämt bra :)
Njuter till tusen av att få vara hemma med mina vackra barn , på dagis trivs David som fina fisken & i skolan går det galant för Saga !! Om några veckor börjar sagas första fotbollsträning , hoppas hon gillar det , annars så har hon iallafall fått prova på :) 

Pappan i huset jobbar sin allra sista dag imorgon på Scan laser & på tisdag tar han nya friska tag på sitt nya arbete , hoppas det blir bra !! 

Sitter i soffan & myser med David , resten av skaran sover tungt , pappan är ledig idag & vi har spännande saker inplanerade !! 


Matsalen är klar nu & jag är mer än nöjd:)

Vardagsrummet börjar få form & tapeten gjorde sig kanon där inne :) 

Och med detta säger jag nu : hejdå sålänge !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: