16 dagar kvar !!

Dagarna går ju bara sååå långsamt! Tar mig lixom inte för att göra något avancerat direkt heller föratt dom ska gå lite fortare :/ har verkligen noll ork nu på sluttampen !! Sömnlösa nätter består , foglossning & sammandragningarna likaså!! 

Jag längtar så sjukt mkt efter Trean nu , att ha någon att spendera dagarna med , som fyller ut mina just nu tråkiga dagar !! Och jag längtar så enormt mkt efter att få mer tid med barnen , mina vackra , fina huliganer <3 

Den som väntar på något gott ..

Borde ta tag i detta äckel till hem oxå , behövs dammsugas & skura golv osv .. Meeeen ... Orken , vart är du ? 

Neej , måste rycka upp mig !!
Har ju bara fina saker att se fram emot framöver , så hur orkar jag egentligen gnälla så mkt ? Fyfan för såna gnällspikar som mig :D 

Bara bebis behagar att komma snart så LOVAR jag att ändra inställning , vafan , jag lever ju ett drömliv jämnfört med så många andra , så vad ger mig egentligen rätten att bete mig såhär ?! Fyskäms på mig !!

SKÄRPNING !! 

Till roligare saker , är sugen på att byta upp mig lite , helt beroende på vad mellanskillnaden blir om jag byter in vår bil såklart , man är ju inte miljonär direkt , men drömma får man faktiskt :D den som lever får se :) 



Såhär ser mina dagar ut för det mesta , liggläge i soffan , kaffet i högsta hugg & magen ivägen för TVn ;) haha , skämt åsido !! 




Åt "hör & häpna" lunch hemma idag , annars brukar det bara bli några gurkor & kaffe , men idag blev det ostpaj , med sidtillbehör bestående av parmesanost , skinka , soltorkad tomat & gurka :D satt sjukt fint faktiskt :D 


Men detta är ju min sjuka drog :) 
Äter allt från 5-8 gurkor per dag , ibland fler än så :O men jag får lixom inte nog ;)




Börjar ta sig i den tråkiga tvättstugan , man tager vad man haver , mixar & trixar & vips , så duger det nog åt bebis :D 


 
V 38 (37+4)


 HejHörs!! 

Linnéa

Åh vad glad jag blev!!!
Gick in på bloggen av en slump och ser till min förtjusning att här finns mängder av inlägg som jag missar..! Se till att fortsätta bloggandet nu :)
Puss på dig

PUBLICERAT DEN 2014-03-02 KLOCKAN 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: