Påsk!

Igår var det långfredag, för mig innebar det ett arbetspass , följt av en Pw med stavarna , blev 5,8 km , lagom efter ett arbetspass , efter det blev det middag med familjen hos svärföräldrarna! Avslutade fredagen med en kall öl och att bada bubbel med maken <3 

Idag blev det i vanlig ordning jag som klev upp med barnen , pappan & minstingen sover fortfarande , medans jag & dom stora barnen ligger här i soffan , dom med plattorna i högsta hugg & jag med kaffekoppen ;) 

Vid Kl 11 kommer tjejerna hit , och vi ska gå björnome runt med stavarna , vädret ser lovande ut & min förkylning har fortfarande inte brutit ut helt , så jag är laddad :) 

Kvällen bjuder på middag hos oss , blir fullt hus , som det ska vara :) härligt !! 

Nu ekar det tomt i koppen :O
Så kan vi ju inte ha det ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: